Известие

Collapse
No announcement yet.

Чистене на комън-рейл дюзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    имали разлика между 2.4 и 1.9 дюзите
    156 1.9 JTD 105hp

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
      имали разлика между 2.4 и 1.9 дюзите
      Общо взето - не. 1.9 - 105 к.с. и 2.4 - 136 к.с (Евро 2) са с еднакви. 1.9 - 110, 115 к.с и 2.4 - 140, 150 к.с. (Евро 3) - също са еднакви. За тия с по 4 клапана не съм сигурен.
      Subaru Legacy 3.0R
      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
      sigpic

      Comment


      • #33
        сигурен ли си, защото мога веднага да си купя от 2.4 jtd дюза моята е 105 коня
        156 1.9 JTD 105hp

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
          сигурен ли си, защото мога веднага да си купя от 2.4 jtd дюза моята е 105 коня
          от 136 стават и при тебе на 105 зимай
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #35
            Лоша работа, днес взех дюза но се указа че не е трети цилиндър а на 1,2и4 като 4 връща най много нафта.Колеги помощ незнам на какво да вярвам вече единия майстор казва да пробвам с добавка,сипах "Common RailDiesel System Clean & Protect" а другия казва че трябва да сменям дюзите.Кое определя колко нафта да върне дюзата това че примерно е позапушена заради което сложих добавката, или нещо в елетрониката на дюзата.
            Last edited by b0jo; d.m.y г., 08:54.
            156 1.9 JTD 105hp

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
              Лоша работа, днес взех дюза но се указа че не е трети цилиндър а на 1,2и4 като 4 връща най много нафта.Колеги помощ незнам на какво да вярвам вече единия майстор казва да пробвам с добавка,сипах "Common RailDiesel System Clean & Protect" а другия казва че трябва да сменям дюзите.Кое определя колко нафта да върне дюзата това че примерно е позапушена заради което сложих добавката, или нещо в елетраниката на дюзата.
              Ми то в дюзите електроника няма. Има един банален електромагнит, а останалото си е жива механика. Банален електромагнитен винтил с разпръсквач отпред.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
                Лоша работа, днес взех дюза но се указа че не е трети цилиндър а на 1,2и4 като 4 връща най много нафта.Колеги помощ незнам на какво да вярвам вече единия майстор казва да пробвам с добавка,сипах "Common RailDiesel System Clean & Protect" а другия казва че трябва да сменям дюзите.Кое определя колко нафта да върне дюзата това че примерно е позапушена заради което сложих добавката, или нещо в елетраниката на дюзата.
                сипи на протекта добавката на 10 литра цялото шише и газ, някъде извън града
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #38
                  а каква може да е причината да връща различно количество нафта, запушване?
                  156 1.9 JTD 105hp

                  Comment


                  • #39
                    Обратната нафта е само един от четерите признака за качеството на дюзите. Износват се от кофти нафта...нищо не пречи да пробваш една добавка преди да правиш друго. Да е 20 лв даобавката.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
                      а каква може да е причината да връща различно количество нафта, запушване?
                      Запушване. Механично износване. Пробив в намотката на ел. магнита и т.н.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Колеги,а някъде упоменато ли е колко количество трябва да връщат цилиндрите, на загрял мотор,примерно 5-10мин или час(изобщо някакво време) работа на празен ход.В смисъл като техническа характеристика,има ли го това нещо някъде или пък някой да го знае..........или си зависи от състоянието на всеки един мотор,все си мисля,че за чисто нов мотор трябва да има нещо някъде писано.
                        Интересува ме чисто информативно.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          Колеги,а някъде упоменато ли е колко количество трябва да връщат цилиндрите, на загрял мотор,примерно 5-10мин или час(изобщо някакво време) работа на празен ход.В смисъл като техническа характеристика,има ли го това нещо някъде или пък някой да го знае..........или си зависи от състоянието на всеки един мотор,все си мисля,че за чисто нов мотор трябва да има нещо някъде писано.
                          Интересува ме чисто информативно.
                          на минута таван 10 мл от цилиндър
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #43
                            Тази добавка-про тек е сипахме на ситроен ц5 2009г.2 добавки на 10 литра нафта ....и нищо.Чатка си дюзата и това си е.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              на минута таван 10 мл от цилиндър
                              По принцип нормата на Фиат е 12 мл. Ако отиват към 16-17 значи имаме проблем
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                По принцип нормата на Фиат е 12 мл. Ако отиват към 16-17 значи имаме проблем
                                Това къде го пише?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X